2014. február 16., vasárnap

1.rész - Micsoda egy nap!?

Sziasztok! Meghoztam az első részt, nagyon remélem tetszeni fog! Orsi nevében is mondom h várjuk a sok olvasót! Good reading! :D :)

~ Lena Alison Daniels szemszöge ~

Ma van egy hete, hogy itt vagyok Londonban! Eddig még nem történt velem semmi különös, csak városnézésen voltam és munkát keresni! Gondolom most az jár a fejetekben, hogy minek a munka? Hát valamiből csak meg kell élni! Igaz, hogy gazdag családban nőttem fel de attól még ugyan olyan vagyok mint bárki más, és nem a legdrágább ruhákban és cipőkben járkálok! Na mindegy, nem ez a lényeg. Tegnap miközben a városban lődörögtem megláttam egy kávézó ajtaján egy hirdetést, hogy kiszolgálókat keresnek! Én erre elvigyorodtam, és eldöntöttem magamban, hogy megszerzem ezt az állást! Gyorsan bementem, majd odaléptem a pulthoz, egy helyes talán velem egykorú fiú volt ott.
-Szia, a hirdetésre szeretnék jelentkezni, elvezetnél a főnökhöz?-kérdeztem kedvesen.
-Szia, persze, gyere utánam!-majd megindult egy irányba én pedig utána.
Megálltunk egy ajtó előtt. Megköszöntem a segítséget, majd visszament a munkáját végezni. Bekopogtam és 'Gyere be' volt rá a válasz. Benyitottam, egy 30 év körüli férfival és egy fiatal világos barna hajú lánnyal találtam szembe magam.
-Öömmmm....jó napot! Láttam a hirdetést, hogy felszolgálót keresnek!-mondtam dadogva.
-Igen persze, ülj le!-mutatott a székre.
Miután leültem, az idegen lány is bemutatkozott. Megtudtam, hogy Demetriának hívják, de jobban szereti a Demit.
-Szóval lányok, mind a ketten jelentkezni szeretnétek a munkára....mivel két munkást keresek ezért örömmel mondom, hogy tiétek a munka! De...még csak részidőre veszlek fel benneteket! Holnap délelőtt 10-kor kezdtek! Most pedig menjetek élvezzétek ki az időt amíg nem kell dolgozni-mondta nevetve Bob, igen beszélgetés közben ezt is megtudtuk.
Mosolyogva megköszöntük, hogy felvett minket, de még persze csak próba munkára. Demivel megbeszéltem, hogy este elmegyünk ezt megünnepelni. Ez a kis idő alatt nagyon jól összebarátkoztunk. Kilépve a kávézó ajtaján megnéztem a helység nevét: 'Starbucks'. Ötletes név. Új barátnőmmel elköszöntünk egymástól, de előtte még számot cseréltünk. Miután elindultam hazafelé azon tűnődtem mit vegyek fel és, hogy lesz-e valami helyes pasi ott, bár még nem szeretnék randizgatni! Valójában már több mint három éve nem volt kapcsolatom. Miközben ezeken a dolgokon gondolkoztam észre se vettem de már hazaértem. Odabent felkapcsoltam a villanyt, levettem a cipőmet majd mentem is a konyhába valami ennivalóért. Kinyitottam a hűtő szekrényt és amit csak tudtam kivettem, végül nekiláttam a szendvics készítésnek. 2 perc múlva már tettem be a mikróba melegedni. Gondoltam míg elkészül addig TV-zek egy kicsit. Kimentem a nappaliba és bekapcsoltam a készüléket, majd elterültem a kanapén. Egy ideig csak váltogattam a csatornákat, semmi érdekeset nem találtam ezért jobbnak láttam kikapcsolni. Elmentem megnézni a kajámat, éppen akkor lett kész. Amint megláttam, hogy milyen szépen megolvadt a sajt elkezdtem mosolyogni. Letettem az asztalra és nekiláttam az evésnek. 5 perc múlva a tányérom üres volt, betettem a mosogatóba és megnéztem az órát. 17:50 van, Demivel nyolckor találkozom. Elindultam fel a lépcsőn, majd be a szobámba, onnan pedig a szekrényemhez. Kivettem belőle a kedvenc fehérneműmet majd elindultam vele a fürdőbe. A hajam kontyba kötöttem, hogy ne legyen vizes. Levettem a ruháimat majd beálltam a zuhanyrózsa alá. Rekordot döntöttem! 15 perc alatt végeztem a zuhanyzással! Megtörölköztem, majd felvettem a behozott cuccokat! Visszamentem a szobámba és elkezdtem kutatni a szekrényemben egy jó ruci után. Igen, egy szál fehérneműben voltam. Miután megtaláltam a megfelelő ruhát felvettem és berohantam a fürdőbe, hogy csináljak valamit a hajammal, meg, hogy kisminkeljem magam. A hajamat kiengedtem megfésültem majd ismét felkontyoltam, de ez már rendezettebb volt. Felkentem a sminkemet, persze nem sokat csak annyit, hogy kiemelje a szememet. Megnéztem magam a tükörben és tetszett amit látok.



Miután késznek nyilvánítottam magam ránéztem az órára, az pedig 18:45-öt mutatott, életemben nem készültem el ilyen gyorsan! Mivel még volt időm ezért elővettem a laptopom. Felmentem Twitterre és láttam, hogy növekedett a követőim száma. Visszakövettem párat, majd felmentem Facebook-ra. Sok barátom irt, hogy milyen Londonban? Találkoztam-e valami hirességel? És még sok kérdés volt, amennyire tudtam válaszoltam. Eszembe jutott Demi, ezért beírtam a keresőbe. Hamar megtaláltam és bejelöltem. Ezt tettem Twitteren is. Megnéztem a laptop óráját és már 19:10 volt. Gyorsan felvettem a magassarkúmat és egy bőr dzsekit, na meg a táskámat és kiléptem az utcára. Az ajtót bezártam és elindultam a buli helyszínére. 40 perces séta után végre odaértem. A lábaim már sajogtak ezért levettem a cipőmet. Kis idő múlva Demi is megérkezett. Beléptünk az ajtón és rögtön a bár pulthoz mentünk.
-Hello csajok mit kértek?-kérdezte a pultos fiú.
-Én whisky-t kérek-mosolyogtam.
-Én pedig martinit-mondta Demi.
-Üljetek le oda-muatott a bútorok felé-mindjárt hozom.
-Rendben-mondtam mosolyogva.
Megindultunk a mondott helyre, majd elhelyezkedtünk. Míg vártuk az italunkat addig jól elbeszélgettünk. Demi egy képet is csinált rólam:

Beszélgetésünk közben megérkezett az italunk.
-Meghoztam az italokat-mosolygott a srác.
-Köszi, mennyi lesz?-kérdezte Demi.
-A ház ajándéka-mondta mosolyogva a fiú.
-Köszönjük! És amúgy mi a neved?-kérdeztem vigyorogva és belekortyoltam az italomba.
-Jake, nektek?-kérdezte.
-Én Lena vagyok, ő pedig Demi.
-Szép nevek szép lányoknak-mosolygott-Na de nekem most mennem kell, vár a munka.
-Rendben, sziaa-mondtuk egyszerre Demmel.
-Lena, szerintem azért ne igyuk le magunkat a sárga földig! Nem akarok másnaposan dolgozni.
-Hidd el én sem. Olyan hajnal kettő körül hazaindulhatunk, nem?-kérdeztem.
-De...ööömm...hány óra van most?-kérdezte, de végül elnevette magát.
-Jaaj te! Öömmm....fél tíz!-nevettem.
-Már ennyi az idő?Hát ez érdekes...-mondta.
-Hát drágaság az idő szalad-mondtam bölcsiesen.
-Na mindegy, menjünk táncolni!
Megindultunk a tánc parkett felé, és elkezdtünk táncolni. Kis idő múlva egy fiú odajött hozzám és megkért, hogy táncoljak vele. A kék szemei még a sötétségben is ragyogtak, egyszerűen rabul ejtett. Testemmel teljesen nekisimultam és úgy táncoltunk tovább. Szét néztem, szememmel Demit kerestem, hamar meg is találtam egy szőke hajú fiúval táncolt. A nézelődésemet azonban valami megzavarta, a srác akivel táncoltam szembe fordított magával és megcsókolt. Én nem csókoltam vissza mert éreztem az alkohol izét az ajkain. Ellöktem magamtól és felpofoztam. Visszamentem a helyemre és nagyokat kezdtem kortyolni az italomból. Szerencsére nem jött utánam. Fél óra utána már unni kezdtem, hogy csak egy helyben ülök és nézelődök. Megkerestem Demet és szóltam neki, hogy én megyek haza. Nem volt kedvem sétálni ilyen későn, ezért fogtam egy taxit. Pár perc múlva a ház előtt álltunk meg, fizettem majd besétáltam a házba. Odabent megcsapott a meleg levegő. Főztem magamnak egy jó forró teát és felmentem a szobámba. A teát letettem az éjjeli szekrényemre, odamentem a szekrényemhez és elővettem a pizsamámat. Átöltöztem pizsire, befeküdtem az ágyba és kezembe vettem a teám, majd elkezdtem kortyolgatni. Mikor megittam a bögre tartalmát, letettem az éjjeli szekrényemre és kényelmesen elhelyezkedtem az ágyamban. Lehunytam a szemem és vártam, hogy az álmok világába kerüljek. Gyorsan eljött értem az álom manó. Nyugodtan aludtam a puha és meleg ágyikómban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése