2014. március 12., szerda

4.rész - Alkudások

Sziasztok! Megérkezett a 4.rész :) Jó olvasást! I hope like you :D

~ Lena Alison Daniels szemszöge ~

Reggel a nap éles fényére ébredtem. Átfordultam a másik felemre és egy göndör hajú alvó fiúval találtam szembe magam! Tudom most mi jár a fejetekben, de nem, nem feküdtünk le! Csupán tegnap este túl fáradtak voltunk és Ő közelebb lakott, ezért odamentünk , megnéztünk egy filmet és elaludtunk. Sokat mesélt magáról és fiúkról, fura, de egyik fiúval sem találkoztam eddig. Biztos aludtak mikor megérkeztünk, mivel azt is szóvá kell tenni, hogy este fél 11-kor mentünk Harryékhez. Nagyon jól sikerült a randi viszont én már nagyon éhes vagyok. Lassan kimásztam az ágyból, nehogy felébresszem Harryt. Gondoltam még mindenki alszik, ezért abban a cuccban mentem le, amiben aludtam és az történetesen a Göndörke egyik pólója volt ami alig takar valamit! Könnyed léptekkel haladtam le a lépcsőn és az irányt a konyhába vettem. Rögtön megtorpantam amikor megláttam egy másik fiút a pultnál ülni miközben a reggeli kávéját iszogatta. Mikor észrevett, szemével végigmért majd egy kis pírt vettem észre arcán, bár én rák vörösen álltam előtte.
Egyrészről azért mert kicsit szégyenlős vagyok ilyen helyzetekben, másrészt pedig Ő az aki részegen megcsókolt azon a szórakozó helyen. Miért ver engem az Isten?!
-Öömmm....Jó reggelt!-mondta.
-Neked is!-vetettem oda gúnyosan.
-Mi a bajod velem?-nézett rám.
-Szerinted? Ha aznap este ribancnak néztél, akkor közlöm veled, hogy nem vagyok az!-mondtam szemrehányóan.
-Nem néztelek annak, csak egyszerűen részeg voltam! Ez minden! Sajnálom...-mondta bűnbánóan, miközben engem fürkészett tengerkék szemeivel.
-Értem, sajnálom, hogy megvádoltalak-néztem rá.
-Nem gond-mosolygott rám-nem vagy éhes?
-De...éhen halok!
-Mit kérsz reggelire?-kérdezte kedvesen.
-Nekem mindegy!-nevettem.
-Öömmm...Jó lesz a rántotta?
-Persze, ne segítsek?-kérdeztem.
-Kételkedsz bennem?-kérdezte röhögve-Amúgy elfogadom a segítséged!-röhögött tovább.

Végre nekiálltunk megcsinálni a reggelit, már éhen halok. De azért kicsit még mindig furán éreztem magam az miatt, hogy egy olyan pólóban vagyok, ami alig takar valamit! Ezt bizonyára ő is észrevette mivel egy kötényt adott rám, de ő nem vett fel. Ránéztem, ő csak mosolygott. Istenem, de aranyos a mosolya! Te jó ég?! Miket beszélek én? Jelenleg Harryvel van kialakulóban a kapcsolatom, nem vele! De olyan...
-Mesélj magadról! Alig tudok rólad valamit!-szakította félbe gondolkodásom.
-Hát oké...Szóval Doncasterben születtem, az életem szörnyű volt!-mondtam komolyan.
-A barátaid miatt? Mindenki magadra hagyott? Irigyeltek?-tette fel sorra a kérdéseket, de van egy olyan sejtésem, hogy ő mindent tud.
-Honnan tudsz te ennyi mindent?-kérdeztem remegő hangon.
-Én is Doncasterben születtem. Tudom milyen rossz volt neked általánosban!-mondta komolyan.
-Te is a piszkálódóim közt voltál, igaz?-a sírás határán voltam.
-Nem, én nem!
-Ki vagy te?-kérdeztem hirtelen.
-Louis William Tomlinson személyesen!-csókolt kezet, amitől halványan elmosolyodtam.
-Áh...a suli bohóca!-mosolyogtam-Szóval te vagy az! És te vagy az aki egy lány miatt képes volt megbukni!
-Hát...igen-nevetett.
-Ki volt az a lány? Ugye nem Jessica Tomson miatt?-kérdeztem fintorogva, az a lány egy pláza picsa.

~ Louis William Tomlinson szemszöge ~

-Ki volt az a lány? Ugye nem Jessica Tomson miatt?-kérdezte fintorogva.
Ha tudnád, hogy minden miattad volt, tutira kiakadnál és magadat hibáztatnád.
-Nem, dehogy! Sosem bírtam Jess-t, mindig ő mászott rám!-mondtam.
-Akkor ki volt az?-kérdezte türelmetlenül.
-Miért érdekel ennyire?
-Csupán érdekel ki miatt ismételt évet a suli bohóca...-mondta mosolyogva.
-Játszunk! Ha kitalálod, hogy ki miatt volt az ami volt, akkor egy hétig a szolgád vagyok! Viszont ha nem, akkor lefekszel velem!-néztem rá kaján vigyorral.
-Mennyi időm van?-kérdezte.
-Egy nap!-vigyorogtam rá.
-Megegyeztünk! De ha nem sikerül, akkor senki sem tudhat arról ami köztünk történik!-mondta szigorúan.
-Rendben!-mondtam mosolyogva.
-De akkor bár annyit mondj, hogy, hogy nézett ki akkor!-ekkor Harry bejött a konyhába.
-Hello! Jó reggelt!-köszönt majd gyengéd csókot lehelt Ali ajkaira.
-Ki hogy nézett ki? Miről van szó?-értetlenkedett Harry.
-Egy régi ismerősről volt szó! Amúgy ti együtt vagytok?
-Hát...-Lena éppen szólalt volna meg, de Harry megelőzte.
-Egy pillanat...-majd elvett a vázából egy szál virágot és letérdelt Lena elé.
-Lena Alison Daniels, megtisztelnél azzal, hogy a barátnőm leszel?-vigyorgott Hazza.
-Igen-nevetett Leni, nekem pedig a szivem szakadt meg.
-Gratulálok!-mondtam egyhangúan.
-Köszönjük!-mondta büszkén Hazz.
-Louis, én várom, hogy mond az infókat-nevetett Leni.
-Gyönyörű barna szemek, sötétbarna haj ami hosszú, de mára festett. Vékony testalkat. Ennyi!-mondtam.
-Én már sejtem kiről beszélsz!-mondta szúrós tekintettel Harry.
Lassan mindenki lejött, csak Niall egyedül.
-Lena!
-Demi!
-Te meg hogy kerülsz ide?-kérdezte Dem.
-Harryvel randiztam! Amúgy ezt én is kérdezhetném...-mondta Ali.
-Én meg Niallel voltam randin! És együtt vagyunk!
-Mi is együtt vagyunk!-mosolygott Hazz- Ma reggel óta.
-Emberek, van rántotta!-szóltam közbe.
-Kaja!-mondta Niall, Demi és Lena egyszerre.
-Louis, te még nem akarsz becsajozni?-kérdezte Zayn.
-Tudod, hogy nem rég szakítottam Eleanor-al, de amúgy igyekszem-mondtam.
-Sajnálom haver!-mondta Liam.
-Már nem izgat, ő csalt meg!
-Szerintem hagyjuk az Eleanoros témát!-mondta Demi.
-Lányok, nektek nem kell dolgozni menni?-kérdezte Li.
-Ma nem!-válaszolt Demi.
-Remek! Akkor mára lehetne közös programunk!-ajánlottam.
-Felőlem rendben, de mi a program?-kérdezte Lena.
-Ilyen sorrendben: most filmezünk, aztán focizunk, medencézünk majd végül a Temze partján sétálunk-mondtam vigyorogva.
-Okés! De én előbb felöltözök-mondta Leni, majd leugrott a bár székről.
-Tündérke, nem kell segítség?-kérdezte perverzül Harry.
-Nem, nem kell Göndörke!-kacsintott Lena, mire Hazz elszomorodott.
-De ugye azért egyszer majd segíthetek?-kérdezte Hazza.
-Majd meglátjuk drága!-mosolygott Ali, majd megcsókolta.
A csók után Ali felment öltözni.

~ Lena Alison Daniels szemszöge ~

Egy napom van kitalálni Louis régi szerelmét! Van egy olyan sejtésem, hogy veszteni fogok és le kell vele feküdnöm, de nem akarom Harryt megcsalni! Miközben öltöztem ezen gondolkoztam. Amint kész lettem lementem.
-Na, kész vagyok! Mit nézünk?-kérdeztem.
-Demi szerint film mániákus vagy! Ezért te választasz-mosolygott Louis, majd a kezembe nyomott egy köteg film CD-t. Elkezdtem válogatni, kis idő múlva kiválasztottam a filmet.
-Ezt választom!-mosolyogtam majd felmutattam a CD-t.
-A Gonosz Halott-olvasta fel Niall a címét.
-Sejtettem, hogy horrort választasz-röhögött Demi.
-Én már csak ilyen vagyok!-mondtam büszkén.
-Ne egóóóózz-mondta Demi az 'ó'-t elnyújtva.
Miközben a filmet néztük nem ismertem magamra! Vagy megijedtem, vagy máson kattogott az agyam.
Miután vége lett a filmnek a többiek alig mertek megmozdulni, hiába volt nappal.
-Na jó, most már menjünk focizni!-mondtam.
Kimentünk az udvarra, Louis és Harry kijelentették magukat kapitányoknak.
-Harry, szerintem a lányok legyenek együtt!-mondta Lou.
-Miért is? Ja, tudom, mert mi szerintetek nem vagyunk elég jók!-mondtam ingerülten.
-Ali, nyugodj le!-szólt rám Louis.
-Lena, a nőknek csak a tenyerük erős!-mondta Liam, mire megküldtem felé a labdát, ami pont ágyékát találta el.
-Még mindig csak a tenyerem erős?-kérdeztem.-Louis le vagy váltva, én vagyok a csapat kapitány!
-Igenis!-tisztelgett röhögve.
-Louis, Zayn és Niall, ti velem vagytok!
-Akkor Demi és Liam ti velem!-mondta Harry.-Várjunk, ha már játék akkor valamiben fogadjunk!
-Miben?-kérdeztem.
-Ha mi nyerünk, lefekszel velem a többieknek meg csinálsz valami jó kaját!
-Rendben! De ha mi nyerünk akkor két hétig a szolgáink vagytok!-mondtam kihívóan.
-Megegyeztünk!-mondta kaján vigyorral a száján.
Visszamentem a csapatomhoz.
-Lena, te tudsz játszani?-kérdezte Louis.
-Persze, középiskolában én voltam a csaj-foci csapat kapitánya!-vigyorogtam rájuk
-Ezt jó hallani!-mondta Lou megkönnyebbülten.
Elkezdődött a játék, nagyon jól szórakoztunk és sokat nevettünk. A végére 3:2-re nyertünk. Harry nagyon elszomorodott a fogadás végett, de aztán eszembe jutott Louisval való fogadásom! Barna haj, ami már festett, barna szemek és vékony testalkat. A suliban elég sok lánynak volt barna haja, viszont barna szeműek annál kevésbé és csak nagyon kevés csaj volt vékony köztük én is! Várjunk csak...Na ne! Az nem lehet...Én lennék az a lány aki miatt Louis évet ismételt?! Ha így is van, akkor ez mára biztos nem igaz, vagyis gondolom, hogy már nem érez semmit irántam! Az egyik nap ágyon pihentem, igen, nap ágyon, a fiúknak medencéjük is van! Ez a ház hatalmas, szóval Lou odajött hozzám.
-Na, megvan a csaj?-kérdezte mosolyogva.
-Már sejtem ki az! Csak nem ombre haja van most már?-kérdeztem sunyi mosollyal.
-Hogy jöttél rá?-kérdezte nevetve.
-Könnyű volt! Kevés barna szemű és vékony testalkatú lány volt a suliban.
-Áh értem...-mondta.
-Miért csináltad?-kérdeztem reflexből.
Ali, nagyon tetszettél és én már végzős voltam, és féltem, hogy többé nem láthatlak-mondta a szemembe nézve.
-Akkor ezek szerint te vittél be a kórházba is a banketten, igaz?-kérdeztem komolyan.
-Igen-nevetett kínjában.
-Köszönöm!-öleltem meg.
Nem ölelt vissza rögtön, gondolom meglepődött gesztusomon! Lou elengedett, kissé eltolt magától majd vészesen közeledni kezdett ajkaival és......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése