2014. március 23., vasárnap

5.rész - Egy izgalmas nap

Halikaaa! Van új rééééész! :DD Yeaaaaaah xd :D I hope like you, good reading! :D :)

'Nem ölelt vissza rögtön, gondolom meglepődött gesztusomon! Louis elengedett, kissé eltolt magától majd vészesen közeledni kezdett ajkaival és......'

~ Lena Alison Daniels szemszöge ~

.....megcsókolt! Meglepődtem! Nem sokáig tudtam neki ellenállni, visszacsókoltam! Ajkai édesek voltak. Egymás ajkait élveztük egy ideig, majd megzavart minket egy hang.
-Ti meg mi a francot csináltok?-kérdezte tátott szájjal Demi.
-Hát...izéé...mi csak...-dadogtam össze vissza lesütött szemmel.
-Ne magyarázkodj! Láttam amit láttam...szerencsétek, hogy nem Harry vagy más látott meg titeket!
-Kérlek ne szólj erről senkinek!-mondta Lou könyörgően.
-Dehogy! Én nem vagyok olyan-nézett rá Dem.
-Jaj, köszönjük Demi! Imádlak!-mondta majd megöleltem.
-Tudom, hogy kedves vagyok, de most akkor mi van köztetek?
-Semmi!-vágtam rá-Csak barátok vagyunk!
Láttam Louis arcán, hogy kissé elszomorodott a magabiztos kijelentésemen, de mit mondjak? Harryvel pár órája vagyunk együtt és máris megcsalom...szörnyű barátnő vagyok!
-Sajnálom Ali! Az én hibám-nézett rám Lou kék íriszeivel.
-Ugyan, nincs semmi gond!-mosolyogtam rá halványan.
-Szerintem menjünk vissza a többiekhez, már biztos azon gondolkoznak, hogy hol vagyunk ilyen sokáig...-nevetett kínjában Demi.
-Rendben-mondtuk egyszerre Louval.
Visszamentünk a többiekhez, Hazza egy csókkal fogadta 'visszatérésem'. Eszünkbe jutott, hogy medencézzünk, bár hát eleve ez volt a tervbe.
-Harry, hazavinnél, hogy előkeressem a fürdőruhám?-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Minek a fürdőruha? Nekem te jó vagy meztelenül is!-nevetett.
-Neked igen, másnak nem!-mosolyogtam rá-Na, elviszel?
-Na jó! Menjünk!-mondta majd megindultunk a a kocsija felé.
Demit a szöszke vitte haza. Harryvel áténekeltük az egész utat, majd mikor leparkolt a házam előtt, kiugrottam az autóból és rohantam be a házba. Felszaladtam a lépcsőn, majd be a szobámba. A szekrényemben kutakodtam a bikinim után, amit hamarosan meg is találtam. Nem volt kedvem felvenni a bikinit, ezért csak megfogtam és leszaladtam a lépcsőn, majd vissza Harryhez a kocsiba. Amint beszálltam beindítottam a rádiót. Hazz csak nevetett. Épp Ellie Goulding-Burn cimű ment. Elkezdtem énekelni. A dal végére Harry mosolyogva nézett rám.
-Gyönyörű hangod van!
-Ugyan! Ez csak kornyikálás-mondtam kuncogva.
-Nem! Tényleg nagyon szép a hangod, nem gondolkoztál még azon, hogy énekesnő legyél?-kérdezte az utat kémlelve.
-Kiskoromban gondolkoztam ezen, de aztán felhagytam ezzel a vággyal. Most már jobban vonz a művészet!-mondtam mosollyal a számon.
-Miféle művészet?-kérdezte szememet kémlelve.
-Festészet és szobrászat!
-Egyszerre kettő?-nevetett.
-Igen, ezekhez van tehetségem-mondtam mosolyogva.
-Még sosem volt művész barátnőm!-mondta nevetve.
Ennél a mondatnál kicsit elkomorodtam és úgy éreztem, hogy csak ki akar használni! Gyorsan elhessegettem ezeket a gondolatokat és a házakat kezdtem el nézni. Lassan visszaértünk, Niallék már ott voltak. Mindenki ránk várt. Rajtunk kívül még volt ott két lány, bizonyára valamelyik fiúknak a barátnőik. Harryvel felmentünk a szobájába, hogy áttudjak öltözni. Amint beléptünk a szobájába, Harry a számnak esett. Egymás ajkait faltuk, majd eltoltam magamtól.
-Mi a baj? Nem szeretnéd?-kérdezte aggódva.
-Én....én még nem állok készen rá!
-Megértem, de nem tudok neked ellenállni-mondta mosolyogva a szavakat.
Én is elmosolyodtam.
-Én lemegyek a többiekhez, te öltözz át!-mondta majd adott egy csókot a számra és kiment.
Bementem a fürdőbe és átvedlettem a fürdőruhámba.

A cuccaimat ott hagytam Harry szobájába, majd kirohantam a medencéhez és egy fejest ugrottam. Hallottam ahogy Demi azt mondja 'Jesszus'. Felúsztam a víz felszínére, ahol minden szem rám szegeződött.
-Mi az?
-Semmi-mondták egyszerre.
Én csak vállat vontam, Demmel elkezdtük egymásnak dobálni a felfújt labdát, a fiúk pedig körülöttünk úszkáltak, egyszer csak valaki elkapta a lábam és lehúzott a víz alá, majd magához húzott és megcsókolt.
Tudtam, hogy ki csókolt meg, ezért mosolyogva visszacsókoltam. Csókja gyengéd, de egyben szenvedélyes volt. Ez a rövid idő alatt nagyon megszerettem ezt a srácot.
Mikor felúsztunk a felszínre mindenki-kivéve Lout-fülig érő vigyorral nézett ránk. Demi odajött hozzánk
és felmutatta Hazza telefonját, amin egy kép díszelgett.
-Meg van örökítve a víz alatti csókotok!-vigyorgott ránk-Harold, ezt a twittereden akarom látni estig!
-Ott lesz!-nevetett.
-Én szerintem egy kicsit kimegyek, kezdek fázni!-mondtam halvány mosollyal a számon.
Kiszálltam a vizből majd az egyik napágyra ültem és a hátamra tettem egy törölközőt. Egy ideig ott ültem, majd kezdtem megszomjazni. Bementem a konyhába és valami innivaló után kutattam, végül a hűtőben találtam narancslevet. Töltöttem magamnak majd visszaindultam a többiekhez, amint kiértem éles fájdalom hasitott a talpamba.
-Auuu....
A falnak támaszkodtam, de a poharat sajnos elejtettem és eltört. Csak Louis vett észre és rögtön odajött hozzm.
-Mi történt? Hol fáj?-kérdezte majd felemelt és a napágyra tett.
-Azt hiszem.... ráléptem egy szilánkra.....-mondtam összeszoritott szemmel, mivel nagyon fájt.
-Skacok, gyertek ide!-szólt oda a többieknek.
-Mi történt kicsim?-kérdezte Harry aggódva.
-Szilánkra léptem....
-Liam, idehoznád az elsősegély dobozt?-szólt neki Lou.
-Igen, rögtön hozom!-mondta majd beszaladt a házba.
-Minden rendben lesz!-mondta mosolyogva Hazz majd egy csókot nyomott a homlokomra.
Liam nem sokkal később visszajött, Demi kiszedte a szilánkot, majd fertőtlenitette a sebet. Louis pedig bekötözte, megköszöntem a segitségüket, majd Harry betámogatott a házba, a lépcsőnél a karjaiba vett és felvitt. A szobában letett az ágyra majd bement a fürdőbe, majd a cuccaimmal tért vissza. A melltartómmal kicsit hülyéskedett, amin nevetnem kellett.
-Add vissza te süsü-nevettem.
Nem válaszolt csak odajött hozzám, fölém tornyosult majd forrón megcsókolt.







3 megjegyzés:

  1. Jajj de cukii réész! :DD Alig várom a kövit :)! Lesz még ilyen Louis és Harry között? O.o :D ....Most aliig vároom :DD Siess a kövivel :)) várom :DD Puszika ♥ :) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem megirni a kövit :) Nem árulok el semmit :D puszi <3 :*

      Törlés