2014. augusztus 19., kedd

10.rész - Ez nem lehet igaz

Hali! 10.rész a láthatáron :D Good reading :*

Délután négy órakor lejárt a műszakom, és amilyen gyorsan csak tudtam szedtem a lábam haza hogy időben kész legyek.
Amint hazaértem ledobtam a dzsekim és cipőm majd az emelet felé vettem az irányt. A szobámba belépve a táskámat ledobtam a földre nem figyelve az értékesebb dolgokra amik benne voltak. Sietve a szekrényemhez léptem, kivettem a Harry által kért ruhát, meg fekete fehérneműt, mert a rajtam lévő rózsaszín nem igazán mutatna valami jól. A ruhát lettem az ágyra majd a fehérneművel a kezemben átsiettem a fürdőszobába. Előszedtem egy törölközőt és egy haj gumit. Mivel tegnap mostam hajat úgy gondoltam hogy ma nem szükséges ezért csak felkötöttem egy kontyba hogy ne legyen vizes.
A víz jólesően csurgott végig fáradt testemen, nyugtató érzés volt. Amikor kész lettem megszárítkoztam, felvettem a behozott fehérneműt, majd visszamentem a szobába ruháért. Gondoltam felveszek egy fekete harisnyát hogy kicsit feldobjam. A harisnya után felvettem a hűn szeretett ruhát, majd leültem az asztalomhoz ahol a sminkjeim és egy tükör található. A sminkelést nem vertem nagy dobra, felkentem egy kis alapozót majd szolidan felkentem egy kis zöld szint a szememre, húztam egy vékonyabb tus vonalat, és szempillaspirált tettem fel. A számat enyhén pirosra színeztem majd késznek nyilvánítottam magam... vagy mégsem. Észrevettem hogy a hajam még mindig fel van kötve ezért csak lazán leengedtem, egyszer átfésültem és hagytam a vállamra. Loboncom most vöröses barnán virított, kicsit meguntam az ombret, ezért váltottam.
Kerestem egy aranyos krémszínű cipőt, amire előbb azt hittem hogy nem nézne jól ki a ruhámmal, de mégis aranyos volt. Feldobta.
Az órámra pillantottam ami azt mutatta hogy öt perc múlva, hat óra. Gyorsan táskámba dobáltam a szükséges dolgokat, majd lementem a nappaliba, leültem a kanapéra és vártam hogy Harry csöngessen. Folyamatosan az faliórát néztem majd pontban hatkor meghallottam a csengő hangját.... milyen pontos. Kinyitottam az ajtót majd egy mosolygós arcú Harryvel találtam szembe magam. Ajkait az enyémekre tapasztotta, majd karjai a derekam köré fonódtak. Ajkaink elváltak, ő pedig a fekete Range-Rover felé kezdett húzni. Beültem az anyós ülésre, Harry pedig a vezetőbe.
-Hová megyünk?-kérdeztem kíváncsian.
-Nem mondom meg-mosolyogva nézte az utat.

Egy idő után megérkeztünk egy nagy háznál, amiből kivettem azt hogy ez Harry háza. Legutóbb a fiúkkal összekaptak és a srácok elköltöztek és azóta nem is beszéltek úgy tudom.
Harryvel beléptünk a házba, ahol korom sötét volt. Hazza behúzott a nappaliba, vagyis azt hiszem oda....semmit sem láttam. Egy helyen megálltunk, majd észrevettem hogy Harry eltűnt mellőlem.
Hirtelen fény vett körül engem.... ahogy megláttam rögtön a szám elé kaptam!
-Ez nem lehet igaz....-motyogtam, majd szemem könnybe lábadt. Előttem rózsa szirmokkal kiírva 'Will U Marry Me?' (Hozzám jössz?).... a rózsa szirmok körül pici lámpák voltak. Lehunytam szemeimet, és mikor kinyitottam Harry ott térdelt előttem.
-Lena Alison Daniels, megtisztelnél azzal hogy a feleségem leszel?-tette fel a szokásos kérdést. Éreztem ahogy egy könnycsepp lefolyik az arcom mentén, majd ezt követte még egy, és még egy.... szerintem tudjátok hogy miért kezdtem el sírni. Harry ott mosolygott előttem és a válaszomra várt. Nem tudtam megszólalni ezért csak hevesen bólogattam. Harry boldogan ujjamra húzta a gyűrűt, ami nem mellesleg gyönyörű volt.
Az érzés amit, akkor ott, abban a pillanatban éreztem elmondhatatlan volt. Meg se tudtam szólalni. Harry felállt és szorosan magához ölelt, én pedig jólesően kisírtam öröm könnyeimet. Nem érdekelt hogy milyen lesz az inge, csak őt akartam ölelni. Harry eltolt magától és ahogy meglátta mosolygó könnyes arcomat, kissé elnevette magát és beszélni kezdett.
-Ne sírj! Akkor én is sírni fogok-mondta nevetve, közben letörölte könnyeimet.- Lena.... szeretlek!
-Én is szeretlek Harry...
Mosolyogva megcsókolt, majd menyasszonyi stílusban felemelt és az emelet felé vette az irányt. A szoba ajtaját lábával berúgta, majd ugyanúgy be is 'csukta'. Letett az ágyra majd fölém mászott......
A többit már a fantáziátokra bízom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése