2014. augusztus 19., kedd

9.rész - Az idő múlik

Hali! Igyekszem minél előbb elérni a 20.részig :) Remélem ez is tetszeni fog :)

Elég gyorsan haladtunk az utcán, a friss levegő jót tett velem. Mikor a házhoz értünk, előkotortam a kulcsomat és beléptünk. Kérdeztem Harry-t hogy nem-e szeretne itt maradni egy kicsit, viszont azt mondta hogy jobb lenne ha ma csak pihennék, holnap úgy is már dolgoznom kell. Tényleg...holnap hétfő. Elköszönt tőlem, egy lágy csókot nyomott ajkaimra, majd távozott. Ott álltam az ajtóban és figyeltem távolodó alakját. Sóhajtottam egyet, majd becsuktam az ajtót. Gondoltam veszek egy jó meleg hab fürdőt. Felrohantam az emeletre majd be a fürdőbe. Még mindig nem értem a szüleimet, minek kellett emeletes házat venni?
Megengedtem a vizet a kádban, majd egy csomó habositót nyomtam bele. Amikor úgy gondoltam hogy jó lesz, támadt egy ötletem és beszaladtam a szobámba egy pár illatos gyertyáért. Imádom az ilyen gyertyákat. Lehet hogy hülyén hangzik de megnyugtatnak. Visszamentem a fürdőbe majd meggyújtottam őket és a kád szélére helyeztem. Csak hármat használtam. Gyorsan kontyba kötöttem a hajam, majd levetkőztem. Lassan 'belefészkeltem' magam a kádba és csak élveztem a csendet. Most nem vágytam másra, csak erre. Csend. Ilyen pillanatokban másra nincs is szükségem, csak csendre és nyugalomra. Mély levegőt vettem így megérezve a gyertyák édes illatát. Még egy párszor eljátszottam ezt, majd elkezdtem gondolkodni... hogy min? Mindenen...Az életemen, Harry-n, Louis-n, Demi-n...magamon, és hogy mi lett volna ha teherbe esek? Harry érezteti velem, hogy szeret, viszont tudom hogy még nem állna készen az apaságra, főleg hogy én idősebb is vagyok. Viszont a kor csak egy szám, ez nem számit.... Ott van Louis, aki megcsókolt és érzem hogy féltékeny.... vajon tényleg megbukott miattam általánosban?! Bár hogyha megcsókolt biztos érez valamit irántam...majd beszélek vele erről! És ott van még Demi aki hirtelen hajstilust váltott, de vajon miért? Meg amúgy is olyan szép haja volt. Majd vele is beszélek erről, puszta kíváncsiságból. És végül ott vagyok én, akinek szerető szülei vannak, de hiába...mivel már 3 hete nem tartjuk a kapcsolatot. A nővéremmel már több mint fél éve nem beszéltem, pedig nem vesztünk össze, nagyon jó viszonyunk van. És még ott van az is hogy kis helyet kéne kibérelni az agyag munkáimnak meg a festményeimnek, a szobám már túl van zsúfolva, a vendég szobába pedig megporosodnak. Majd valamikor ezt is elintézem.
Imádok így elgondolkodni az életemen és ehhez nem kell más, csak csend. Csak csend és semmi más.

***

Három hónap telt el a 'Majdnem teherbe estem' dolog óta. Harry azóta hetente felemlítette, nálam pedig ezzel kiverte a biztosítékot és az elmúlt két hetet végig veszekedtük.
Demi elmondta hogy pár éve drog és alkohol problémái voltak és végül rehabilitációs központba ment. Úgy érezte hogy ezt a kapcsolatot egy új emberként szeretné folytatni. Niall elfogadta a hirtelen döntését és a mai napig egy csomó bókkal látja el. Persze az ő kapcsolatuk sem zökkenő mentes. Ők is veszekedtek egy párszor, de nem annyit mint mi Harry-vel egy témán.
Louis-val is sikerült beszélnem, elmondta hogy még mindig érez irántam valamit most hogy így felbukkantam. Elmondta hogy Harry nem sokáig szokta bírni egy párkapcsolatban, ezért van olyan sok egy éjszakás kalandja.
Féltem hogy a mi kapcsolatunk sem lesz hosszú távú, bár is én szeretem Harry-t a vitáink ellenére. De mi van ha neki már elege van? Viszont ő kezdi a vitákat, szóval ha egyszer szakítunk azaz ő hibája lesz.
Az idő múlik.  A mi kapcsolatunk pedig egyre jobban csak romlik.

Épp a Starbucks-ban ügyködtem egy Frappuccino-n, amikor megcsörrent a mobilom. Gyorsan rászórtam egy kis kakaót majd mosolyogva átadtam a vevőnek. Megnéztem, hogy ki hív... Harry neve villogott a kijelzőn, szóltam Amy-nek hogy szolgálja ki a következő vevőt, mert fontos hívásom van, vagyis gondoltam hogy fontos. Kimentem az öltözőbe majd felvettem.
-Haló?!
-Szia Lena, lenne egy kérdésem számodra...-kezdett bele.
-Mond...-egyre kíváncsibb lettem hogy, mit szeretne kérdezni, mert általában az ilyen dolgokat üzenetben írja meg.
-Öömmm....ezt valójában személyesen szeretném megkérdezni, szóval ma este ráérsz?-kérdezte kicsit nyugtalanul. Egyre jobban érdekelt hogy mit szeretne, mert inkább gyorsan lezavarja a beszélgetéseket mióta új munkát szerzett, pontosabban irodai munka, szóval mostanság nem sokat találkozunk.
-Igen, ma este ráérek -válaszoltam kérdésére. Hallottam ahogy sóhajt egyet, majd mély levegőt vett.
-Rendben! Akkor 6-ra megyek érted.... szeretném ha azt az aranyos csipkés, zöldes-kék ruhát vennéd fel, nagyon jól áll rajtad!-mondta, és éreztem hangján ahogy mosolyog. Hirtelen elnevettem magam, majd beleegyeztem.. épp leakarta tenni mert jöttek ügyfelek, de még meg akartam kérdezni hogy milyen kérdésről van szó.
-Majd megtudod -és ezzel le is tette. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése