2014. augusztus 6., szerda

7.rész - Ez most komoly?!

Sziasztok! Elnézést kérek a késésért....nem volt időm se, meg ihletem se....viszont most a napokba rámtört :) Tudjátok hogy van ez :DD A nyááár....na befogtam xd Jó olvasást :))

'Ahogy észrevettem Louisnak nem éppen tetszett. Mi baja lehet?! Féltékeny?'
Ezután bedobtunk egy DVD-t és azt lestük, közben Demi felállt.
-Mész valahova?-kérdeztem kiváncsiskodva. Rám mosolygott majd kacsintott egyet és a konyha felé ment. Én csak vállat vontam és néztem tovább a filmet.

~ Demetira Teresa Lunetta szemszöge ~

Kimentem a konyhába egy pohár vízért. Amikor megittam szóltam a fiúknak hogy van egy kis dolgom. Elköszöntem Nialltől, aki még mindig kíváncsiskodott h mi az a nagyon fontos és pedig csak azt mondtam hogy meglepetés. Elmosolyodtam, egy puszit nyomtam ajkaira majd hazaindultam.
Otthon letusoltam és átöltöztem majd elindultam a....fodrászhoz. Ez lesz a meglepetésem Niallnek. Igaz hogy nem rég jöttünk össze, de 'új én'-ként szeretném folytatni ezt a kapcsolatot. Remélem elfogad. Egy csomó embert láttam London forgalmas utcáin. Végre megérkeztem a fodrász szalonba. Amikor beléptem Caroline kedves mosolyával találtam szembe magam. Mindig ide jövök ha frizura kell, és így nagyon jóba lettünk. Két puszival üdvözöltem, és mivel jelenleg nem volt senki akinek frizurát csinált volna elkezdtem mondani hogy milyet is szeretnék. Kicsit elképedt, viszont mosolyogva bólogatott hogy 'Érti'. 
Fülig érő mosollyal néztem ahogy beszínezi a hajam. A festék kicsit büdös volt, viszont..a szépségért meg kell szenvedni. Mikor befejezte a festést felcsatolta a hajam és vártunk. Míg vártunk hogy megfogja a hajamat a szín elmeséltem neki hogy mi történt amíg nem találkoztunk. Mire újra kezébe vette a hajamat eltelt egy óra, de legalább jót szórakoztunk. 
Megmosta a hajam -szép színe volt a víznek-, majd megszárította. Mikor megszáradt sokkal jobban nézett ki. 
-Most nézd meg jól, mert ez után máshogy fog kinézni!-nézett rám a tükörből Caroline. Elmosolyodtam majd végigmértem a hajam majd bólintottam, hogy kezdheti.
Mikor végzett lefényképeztem a végeredményt és a 'maradékot' majd elküldtem Niallnek a képet üzenetben. Közben jót nevettem.

~ Niall Horan szemszöge ~

A srácokkal épp a konyhában ültünk és azt dumáltuk hogy elkéne menni valahova szórakozni amikor betoppant a körünkbe a két gerlepár. Lena és Harry. Mi csak elkezdtünk röhögni, Louis-n kívül. Harry a tarkóját vakarta, Lena pedig csak pirult mint a paradicsom. Leültek hozzánk, majd beavattuk őket a tervbe. Egyszercsak egy üzenetet kaptam, előkotortam a telefonom a zsebemből majd megnéztem ki irt. Demi küldött egy képet. Mikor megláttam a képet, azt hittem ott esek össze. 


-Skacok! Ez most komoly?!-fordítottam feléjük a telefonom képernyőjét amin Demi vigyorgott. Amint meglátták kitágult szemekkel meredtek a képernyőre.
-Ez Demi?!-kérdezte meglepődve Lena. Én csak bólogattam.
-Szerintem jól áll neki!-szólalt fel Zayn. Erre felkaptam a fejem és újra megnéztem a képet. Ami azt illeti tényleg jól állt neki. És az arcáról is sugárzott a boldogság. Ha neki így jó, akkor nekem is. Én elfogadom, hisz szeretem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése